Nieuwe controlekamerstoel Sedus mr. 24

Ideaal voor gebruik in een 3-ploegensysteem

Een controlekamerstoel leidt een hard werkbestaan. Bij elke ploegwissel komt er na acht uur continubedrijf een nieuwe "bezitter", die niet alleen de hoogte van de stoel en de armleuningen opnieuw instelt. Ook de aanleundruk van de rugleuning en de zitdiepte worden regelmatig en individueel aangepast.

Sedus mr. 24 is ontwikkeld en bestemd voor de meest veeleisende van alle gebruikssituaties, namelijk het 24-uurs-bedrijf, en is ook "niet bang" voor personen met een lichaamsgewicht tot en met 200 kg.

De mechaniek en stoffering van de "mr. 24" zijn bijzonder hoogwaardig en krachtig vormgegeven. Het evenwichtige krachtenverloop door het gebruik van mechanische veren en de grote openingshoek van de rugleuning van 32 graden garanderen maximaal zitcomfort.
Als extreem belastbare bekledingsstof is de TEC-kwaliteit aan te raden, die leverbaar is in acht kleuren. Bovendien kunt u kiezen uit tien leerkleuren en twaalf varianten uit de nieuwe stofcollectie Crêpe.

De in hoogte en diepte verstelbare lendensteun kan middels de nieuw ontwikkelde bedieningselementen snel op lichaamsgrootte en -gewicht worden ingesteld. Eveneens verstelbaar zijn de comfortabele leren neksteun en de functionele neksteun met een gemakkelijk te onder-houden bekleding van gestructureerd imitatieleer. De robuust vormgegeven armleuningen zijn comfortabel en zonder gereedschap verstelbaar in hoogte, breedte en diepte.

Sedus mr. 24 bewijst dat een "zitmachine" van de hoogste kwaliteits-klasse er ondanks alle geïntegreerde techniek ook echt goed kan uitzien en is, bijvoorbeeld met leren bekleding, natuurlijk ook aan te bevelen voor het gebruik op kantooretages.

Hieronder vindt u enkele afbeeldingen; meer beeldmateriaal is te vinden op Sedus MediaCenter.