Sedus click share

Interface voor intelligente conferentieoplossingen

Met de conferentietool 'ClickShare' biedt Sedus nu een op W-LAN gebaseerd presentatiegereedschap dat de modernste techniek combineert met een eenvoudige en flexibele bediening. Zo kan een functionele en ergonomisch doordachte inrichting van de conferentieruimte – zo goed als zonder barrières – worden verbonden met de gewenste apparaten. Er ontstaat een gebruikersvriendelijke basis voor een creatieve teamcommunicatie, waar succesvolle ideeën en resultaten voor het bedrijf uit kunnen voortvloeien.

Door de 'Plug and Play'-functie van het presentatiegereedschap is een ongecompliceerd direct gebruik mogelijk, waarbij de zogenoemde Buttons via de USB-aansluiting worden aangesloten op de desbetreffende eindapparaten (laptops, pc, tablet-pc met iOS en Android App, enz.). Daarbij is geen extra software nodig. Het systeem, dat voor het overige alleen uit een basisstation bestaat, is dan in staat inhoud van beeldschermen van vier eindapparaten tegelijkertijd naar één of twee monitoren over te brengen. Deze bijzonderheden en de kinderlijk eenvoudige presentatienavigatie via één Button maken van 'ClickShare' een comfortabele en waardevolle tool in alle conferentiesituaties.

Dankzij zijn draadloze, op W-LAN gebaseerde werkwijze kan het systeem ook achteraf in elke conferentieruimte worden geïnstalleerd – en dat zeer onopvallend. Want terwijl gebruikelijke conferentietechniek vaak als een esthetisch vreemd voorwerp de ruimte beheerst, bestaat de 'ClickShare'-houder uit een mooi gevormde box die op de conferentietafel geplaatst en zo decent in elke sfeer geïntegreerd kan worden. Hier kiezen de deelnemers van een sessie elk een Button en worden met één handeling in de presentatiemodus geschakeld.

'ClickShare' comprimeert de functies van een presentatietool tot de hoofdzaken en laat de gebruiker met één klik zijn ideeën delen met een team – en dat op een geheel nieuwe ergonomische en ongecompliceerde manier! Deze geraffineerde oplossing op het gebied van conferentietechniek is een ideale aanvulling op de talrijke conferentieoplossingen bij Sedus.